måndag 4 april 2011

Luffar slöjd en slöjd art jag inte jobbat med på tok för mycket innan. Det är klart jag har gjort lite till och från men stål tråd men inte några betydligt större saker eller något som faktist blev något jag är nöjd med. Min kära lärare rekomenderade en bra blogg och sedan hade vi besök av Elina som även är riktigt duktig på det hela. Så med lite alster från henne och Jennys pappa som dom hade med sig var det mycket tankar i huvudet av man kunde göra. Jag valde dock att göra två ägg koppar och två små mini hängare och två mini vispar. Mini sakerna ska bli öronhängen. Ägg kopparna gjorde jag ett exprement. Vi tyckte att mallar var lite fusk. Vår lärare recomenderar dock det i skolan och det kan jag se vitsen med, men jag provade en med och en utan. Vilken som blev bäst... hm båda blev lika vingliga och danna men det är klar jag la ju inte hundra procent med kärlek i det så det är klart det blev lite si och så där ;) Dock tyckte jag det var jätte kul så ska inföskaffa lite tråd och göra någon julklapp på det sättet!! Julklappar i början av april är ju bra då slipper man stressen i slutet av året när man har som minst med pengar ändå! Det lilla hjärtat jag gjorde som ett halsband

små vipar
små hängare

Äggkopparna

Inga kommentarer: