måndag 7 mars 2011

Väska

Min älskade väska är klar sedan en tid tillbaka men nu är den redovisad och jag väntar på betyg... Dragkedja i botten så att man kan få ut allt som ligger längst ner och sedan även stora ytter fickor till att lägga garn i!! Min älskade mamma sa till mig när jag var minder att anledningen till att hon inte hade väska var bara för att allt hon hade i den alltid hamnade i botten. Sedan ett par år har hon alltid konstant väska med sig över allt med kalender och böcker och massa sådant. Ett par årsedan sa hennes fd arbetskamerat att man borde ha dragkejda i botten på väskan så man kan nå allt som ligger i botten. Detta anamade min kära mor och båda tyckte att jag borde göra en efter som jag kunde sy och allt det där. Vi denna tid gick jag i 2an på gymnasiet och var väll lagom road av att både sy i skolan och utanför så min insperation låg på 0. Dock så skissade jag upp väskan på ett ungefär och räknade väll ut hur jag skulle göra. När jag nu skrev på facebook att jag skulle göra en väska var mamma snabb med att säga, gör en med dragkedja i botten!!! Så klart gjorde jag det... och nu önskar hon sig en liknande, den första väskan tog ett antal år och skol motivation sååååå vi får se hur länge mamma får vänta på sin väska...


















Inga kommentarer: