onsdag 9 mars 2011

Hade Vfu på mitt nya ställe i går. (läs praktik) Min nya ledare är helt sjukt underbara dö underbar och jätte snäll! Det känns värkligen som om detta kommer ge mig något! Blev jätte förvånad när kom in i klassrummet! Inte alls så som jag hade det i min gammla skola. Var på väg att skriva på den tiden jag gick i skolan... Men det skulle vara lite väl bra. Men det är rätt otroligt vad jag har märkt att från klass 1-9 hade jag en stor lyx och salarna var väldigt bra. Fast än att man tyckte att det inte var det bästa då har man ju nu märk när man varit runt på lite andra ställen att salarna var väldigt bra planerade.

Men helt enkelt! Älskar mitt nya ställe och det är bra äntligen känns det som om jag kommit rätt!

Liten notering till mig själv, göra "dela hjärtan" är en bra sak då man kan emaljera metalen med färg! Ungarna älskar det!!

Inga kommentarer: