söndag 27 februari 2011

Sy och tuggummi sandlar om!

Jaha varför inte förnya sig lite?
Har ju ändå haft bloggen ett tag och att ligga kvar i vad jag tyckte var snyggt när jag var 16 känns inte riktigt relevant. Så ny design ny inspiration!

in med det nya ut med det gamla...

Just i dag har jag hållit på med att sy väskan till sömnads projektet i skolan. Bilder saknas...

Det är just lustigt hur man kan få inspiration av att bara gå på ikea...
Köpte lite tyger som plånboken tillät, matchade det med ett av tygen som jag köpte på Åhlens igår för 20kr M. Vips var inspirationen flödande och jag hade nästan sytt en väska... Funderar lite på hur jag ska göra med axel remmen...

Det är ett problem för imorgon nu ska jag stänga av datorn och lägga mig innan tangent bordet blir nattens huvudkudde... Har provat det innan ingen bra ide!

Inga kommentarer: