onsdag 11 november 2009

Arbetsprovet

så vart man i Göteborg och gjorde provet i trä och sy slöjd.
sy slöjden var lättare än jag trot och träslöjden var inte så svår den heller se bilder under.
ända nackdelen är att jag satt stämjärnet i handen men annars så funkade allt bra. Underbart kul var det att vara i Göteborg en av mina kompisar bor ju där så jag passade på att spendera tid med henne. Göteborg känns som hemma men jag hatar västtrafik!!!!! men allt gick bra dock var det inte kul med feber men mne funkade ändå =)

kram LEna

3 kommentarer:

skapasaker sa...

Haha, samma uppgifter som när jag gjorde provet för tio år sedan. Minus trägrejorna då.

Så du ska bli slöjdlärare då? Hör av dig om du behöver praktik sedan då, när du är i gång :)

Bambustickan sa...

Jo men visst låter bra =)
du finns i Göteborg va? var?
ska söka nästa höst om jag klarar testet vil säga =) så jag hör av mig efter det

skapasaker sa...

Hej!
Jag jobbar i Björlanda, vid havet på Hisingen.