söndag 31 augusti 2008

Shit aså allt går jätte trögt nu när jag inte alls vill sitta framför datorn. Har förtillfället en massa måste varje dag när jag sätter mig framförburken och så buff hade den där timmen man hade över hel enkelt gått. Jag ska försöka att skärpa mig blogga nästan varje dag... Nej men var tredje kan jag ju säga nu i början så ska vi se sen.

Idag var man ju då på ostinjefaran(STAVING???) Jag la in mina bilder innan och det är då inte konstigt att jag fick byta batterier helt plötsligt, jag tog mer än två hundra bilder (Oj)
tänkte att några bilder skulle upp här så enjoy.

Btw så är Louise nu på väg i från Ny eller mer sk nog snart landa...

En jättefin båt synd att lampan kom med bara...

Flagan var hur stor som helst, den var till och med skarvad på några ställen bara för att tyget inte skulle vara för brett antagligen
Pin kompass
En lampa hur snygg som helst, jag tänker på ett par byxor när jag ser den vad tänker du på??

Inga kommentarer: