fredag 13 juni 2008

Jag är besatt det är då ett faktum. Jag tror att jag är narkoman när det gäller handarbete. Jag vet defenitivt inte när man ska sluta. Jag börjar med något nytt och sen när jag gjort det klart börjar jag med nästa sak. Jag har snart fått en över dos av detta oxå (sy) jag är besat. min vecka i stort...

måndag sy lite i skolan lite hemma
tisdag köpa tyg med en kompis (två tyg affärer)
onsdag vaknar vet inte vad jag ska ha på mig syr ett linne
torsdag syr i stort sätt hela dagen förutom när jag är i tyg affären eller sy tillbehörs affären.
fredag åker hela malmö runt och är i olika tyg occh tillbehörs affärer blandannat Runes tyger (om ni tycker om möbeltyger kan ni åka ditt annars skippa stället gubben är läskig)
är med en kompis hela dagen syr och har det mysigt.

hm hur ser nästa vecka ut???

jo måndag till skolan hämta sy saker som jag glömt ta hem
tisdag sy kanske?
onsdag och torsdag bosätta mig hos ett par kompisar och sy tält
fredag firra midsommar (hm handsömnad?:)
lördag, söndag kanske handsömnad och sånt

sedan är det stress med det sista på tälte och allt det där kläder ska fixas in i det minsta ja du jag är narkoman när det gäller använda händerna.

För du vet mitt rum... (ser ut som bara den)

Och japp som avslappning på kvällen har jag nu börjat krocka oxå men tänkte nog virka mormors rutor oxå mest för att bli av med skräp garner och avslappning.

Men nu ska jag nog sova ska till kulturen i morgon stor marknad tydligen(medeltid) mycket hantverk hoppas jag kanske även lite garn:))))

Kramar

2 kommentarer:

skapasaker sa...

Jag förstår vad du menar, svårt att koppla av utan något kul i händerna? Vill inte ens fundera över mina ofullbordade verk genom tiderna? Menar du Kulturen i Lund? Länge sedan jag var där.

Bambustickan sa...

Japp precis det jag menar i lund. va där i dag inte mycket som hände men kul ändå :)