söndag 15 juni 2008

Hej svej eller något

Här är en bild på en av fyra haklappar som sydes till min lilla mini kusin Tindra.
Bild på den underbara maten som var jätte god för mig men inte för min mage. den fick ont när jag gick och la mig. vitlöks brödet kan vara lite bidragande faktor till det hela men vem vet???
En bild som jag hittade nu när jag sitter på mammas (pappas) dator och bloggar. Tänkte att den ska vara med bara för det är sommar eller något:).
(visst är mamma bra på att ta foton)
Under här är det två bilder på dagens linne. Nu när man har lov måste man ju få sy lite bara för att det är kul. haklaparna i går var lite så och så nu, linnen. Jag har bara än så länge sytt två stycken men jag har ju bara haft två dagars lov + denna helgen.

(roseten som är där uppe vid knytningen kom inte med men den finns där)

det ser lite ut som om jag har en silvrig sak under men det har jag inte... det är en kantning

Inga kommentarer: