torsdag 5 juni 2008

Film kväll

det är då varmt ute eller vadet innan idag, detta tar då kål på min mamma som nu ligger i soffan brevid mig och sover. Jag ska snart oxå gå till sängs är rätt trött efter en halv lång dag med massa att göra. skulle vaknat klockan sju men det blev mer tjugo i åtta. Det var en trött morgon men jag satt iallafall lite framför datorn packade sy saker och aedan stack jag till bella. Där satt jag och hon och sydde. En halv tunika och fick klippt min hela tunika oxå, framsteg framsteg. Efter det var det sanbba ryck hem äta och i väg till min förra skola där det var en praktik plats som jag skulle fixa. efter det vänta på bus 32 som typ aldrig kom. till limhamn möta mamma. sopa hela deras gård(eller mer en liten bit) och sedan till limhamn centrum. köpa kläder till malins unge. åka bussen byta och komma till price of där vi tar ett snabt ryck in och köper ett par BILIGA flip flopp(39 kr) sedan till södervärn vänta en halvtimme på nästa buss. hem sitta vid datorn lite köpa kaffe äta mat titta på film(mamma somnade) jag dricka kaffe och blogga. Jag tror jag nu har fått med hela dagens läge med bara några få rader...


När jag var på skolan var det som om tiden stått still. Klass rummet var presic som jag lämnade det den där dagen när det var bal, lite kusligt faktist
(nu rörde sig mamma det betyder att hon i allafall inte dött av värmen :D )
Kramar Lena


PS ni måste gå in på http://squirrel-ish.bilddagboken.se/p/main.html och kolla på den 5 junis bilder det är så man gör en student lycklig DS

Inga kommentarer: